Kyndryl е големият победител в категория „Вътрешна комуникация“ на Employer of Choice Awards 2023!
Стартираме представянето на победителите от наградите Employer of Choice Awards 2023! Зададохме им няколко въпроса, на които да отговорят по-подробно за проектите – победители. Първата компания, която спечели награда в Employer of Choice Awards 2023 и ще Ви представим в поредицата е Kyndryl.
Те грабнаха приз в категорията „Вътрешна комуникация“, след гласуване на служителите. Ето и какво споделиха те:
Какво представлява за вас и за вашата компания наградата Employer Of Choice в категория „Вътрешна комуникация“ за 2023 г.?
Центърът за споделени услуги на Киндрил България спечели наградата в категория „Вътрешни комуникации“ на церемонията на престижните награди “Employer of Choice” през юли 2023. Целта на наградата е да отличи компаниите за техните успешни инициативи и проекти.
Центърът беше отличен за своя непоклатим фокус и постижения в създаването, внедряването и подсилването на своите вътрешни комуникации. Това предизвикателство започна с отделянето на компанията като независима през ноември 2021 г. Усилията бяха насочени към цялостна трансформация на стратегията ни и използваните инструменти, както и подсилване комуникационната инфраструктура. Служителите бяха поощрявани да създават вътрешни комуникационни канали с добавена стойност, които да подпомогнат качеството на работа, успеха и синхронизацията с корпоративните цели и стратегия.
Наградата в категорията „Вътрешни комуникации“ е признание за целия център и постоянството в изграждането и изпълнението на стратегия, насочена към служителите.
Каква роля играе вътрешната комуникация според вас в изграждането на позитивната корпоративна култура и мотивацията на служителите?
Центърът за споделени услуги на Киндрил България е част от глобалната мрежа на компанията и е създаден с цел централизация на поддържащи функции, увеличаващи ефикасността на компанията, бизнес звената и клиентите. В културата и мисията на Киндрил е заложена целта тя да бъде технологична компания, която да бъде призната като желан бизнес партньор и работодател. Това изисква внедряването на определени ценности и цели в рамките на организацията. Най-добрият начин да се изпрати правилното послание е чрез личния пример и демонстрирането на основни ценности. Именно това бе моделът, който следвахме и на локално ниво. Целта ни е да имаме безопасна среда, в която всеки от нас е се чувства сигурен и свободен да изразява мнението и идеите си. Приемането и приветстването на различни гледни точки ни позволи да инициираме множество успешни проекти, които да обединят служителите на Киндрил България и тези по света.
Споделете конкретен пример за успешен проект или инициатива, която допринесе значително за подобряване на вътрешната комуникация и сътрудничеството между екипите.
Примери на инициативи, които изиграха ключова роля в получаването на тази награда:
- Внедряването на интегрирана комуникационна система, която да предоставя на служителите централизиран хъб за релевантна информация. Системата включва цялостна платформа, моделирана така, че да дава достъп до различно съдържание – от вътрешни политики и инициативи до споделяне на примери за успех, програми за признание, мултимедийно съдържание и разпространение на информация за предстоящи събития.
- Създаването на групов комуникационен канал, който да подпомага ефективното разпространение на актуални новини до целия екип.
- Разпространението на регулярен бюлетин, предоставящ информация за локални и глобални инициативи, бизнес развитие и устойчивост.
- Създаването на комуникационен екип, който да модерира комуникационните канали, да координира събития, да разпространява информация за инициативи и проекти за развитие, действайки в сътрудничество с другите държави и региони.
- Интеграцията на облачни услуги с цел оптимизация на комуникацията чрез споделяне на линкове вместо чрез прикачване на файлове с цел намаляването въглеродния отпечатък на компанията.
- Организацията на гъвкави, хибридни сесии, които целят да повишат ангажираността на служителите и да ги запознаят в детайли с актуални новини и корпоративни инициативи, да адресират редица отворени въпроси и колективно да отпразнуват успехи.
Какви инструменти и технологии използвате, за да улесните и подобрите вътрешната комуникация в организацията?
Ключът към успешната вътрешна комуникация е възможността да се ангажира аудиторията. Това изисква екип с разнообразни гледни точки и умения, който да успява да намери нестандартни методи за достигане до хората. Изисква известно време да се идентифицира кои са предпочитаните инструменти, като за целта се анализира аудиторията и спецификите на културата. Някои инструменти биха били много добре приети в един географски район, но не и в друг. Поради тази причина е изключително важно да се анализират предпочитанията на аудиторията. Инструментите са само част от една по–голяма и комплексна система, които която трябва да се вземе предвид при изграждането на вътрешната комуникация. Изключително важно е:
- да има постоянство при използването на комуникационните канали.
- да се споделя смислена информация, но да не се лимитира единствено до работни теми.
- да има ясна и точна комуникация.
Киндрил е най-големият доставчик на услуги, свързани с ИКТ инфраструктура. Компанията обслужва хиляди корпорации в над 60 държави. Киндрил моделира, създава, обслужва и модернизира комплексни, критични информационни системи, на които светът разчита ежедневно. За повече информация посетете www.kyndryl.com.
В момента тече регистрацията за Employer of Choice Awards 2024. Можете да заявите участието си, като изберете от категориите посочени по-долу: