• 0Shopping Cart
EoC Awards
  • EoC Awards
  • Включи се!
  • Жури
  • Категории
  • EoC FAQ
  • Блог
  • Победители 2025
  • Search
  • Menu
  • Facebook
  • Linkedin

Kyndryl е големият победител в категория „Вътрешна комуникация“ на Employer of Choice Awards 2023!

Стартираме представянето на победителите от наградите Employer of Choice Awards 2023! Зададохме им няколко въпроса, на които да отговорят по-подробно за проектите – победители. Първата компания, която спечели награда в  Employer of Choice Awards 2023 и ще Ви представим в поредицата е Kyndryl.

Те грабнаха приз в категорията „Вътрешна комуникация“,  след гласуване на служителите. Ето и какво споделиха те: 

Какво представлява за вас и за вашата компания наградата Employer Of Choice в категория „Вътрешна комуникация“ за 2023 г.?

Центърът за споделени услуги на Киндрил България спечели наградата в категория „Вътрешни комуникации“ на церемонията на престижните награди “Employer of Choice” през юли 2023. Целта на наградата е да отличи компаниите за техните успешни инициативи и проекти.

Центърът беше отличен за своя непоклатим фокус и постижения в създаването, внедряването и подсилването на своите вътрешни комуникации. Това предизвикателство започна с отделянето на компанията като независима през ноември 2021 г. Усилията бяха насочени към цялостна трансформация на стратегията ни и използваните инструменти, както и подсилване комуникационната инфраструктура. Служителите бяха поощрявани да създават вътрешни комуникационни канали с добавена стойност, които да подпомогнат качеството на работа, успеха и синхронизацията с корпоративните цели и стратегия.

Наградата в категорията „Вътрешни комуникации“ е признание за целия център и постоянството в изграждането и изпълнението на стратегия, насочена към служителите.

Каква роля играе вътрешната комуникация според вас в изграждането на позитивната корпоративна култура и мотивацията на служителите?

Центърът за споделени услуги на Киндрил България е част от глобалната мрежа на компанията и е създаден с цел централизация на поддържащи функции, увеличаващи ефикасността на компанията, бизнес звената и клиентите. В културата и мисията на Киндрил е заложена целта тя да бъде технологична компания, която да бъде призната като желан бизнес партньор и работодател. Това изисква внедряването на определени ценности и цели в рамките на организацията. Най-добрият начин да се изпрати правилното послание е чрез личния пример и демонстрирането на основни ценности. Именно това бе моделът, който следвахме и на локално ниво. Целта ни е да имаме безопасна среда, в която всеки от нас е се чувства сигурен и свободен да изразява мнението и идеите си. Приемането и приветстването на различни гледни точки ни позволи да инициираме множество успешни проекти, които да обединят служителите на Киндрил България и тези по света.

Споделете конкретен пример за успешен проект или инициатива, която допринесе значително за подобряване на вътрешната комуникация и сътрудничеството между екипите.

Примери на инициативи, които изиграха ключова роля в получаването на тази награда:

  • Внедряването на интегрирана комуникационна система, която да предоставя на служителите централизиран хъб за релевантна информация. Системата включва цялостна платформа, моделирана така, че да дава достъп до различно съдържание – от вътрешни политики и инициативи до  споделяне на примери за успех, програми за признание, мултимедийно съдържание и разпространение на информация за предстоящи събития.
  • Създаването на групов комуникационен канал, който да подпомага ефективното разпространение на актуални новини до целия екип.
  • Разпространението на регулярен бюлетин, предоставящ информация за локални и глобални инициативи, бизнес развитие и устойчивост.
  • Създаването на комуникационен екип, който да модерира комуникационните канали, да координира събития, да разпространява информация за инициативи и проекти за развитие, действайки в сътрудничество с другите държави и региони.
  • Интеграцията на облачни услуги с цел оптимизация на комуникацията чрез споделяне на линкове вместо чрез прикачване на файлове с цел намаляването въглеродния отпечатък на компанията.
  • Организацията на гъвкави, хибридни сесии, които целят да повишат ангажираността на служителите и да ги запознаят в детайли с актуални новини и корпоративни инициативи, да адресират редица отворени въпроси и колективно да отпразнуват успехи.

Какви инструменти и технологии използвате, за да улесните и подобрите вътрешната комуникация в организацията?

 Ключът към успешната вътрешна комуникация е възможността да се ангажира аудиторията. Това изисква екип с разнообразни гледни точки и умения, който да успява да намери нестандартни методи за достигане до хората. Изисква известно време да се идентифицира кои са предпочитаните инструменти, като за целта се анализира аудиторията и спецификите на културата. Някои инструменти биха били много добре приети в един географски район, но не и в друг. Поради тази причина е изключително важно да се анализират предпочитанията на аудиторията. Инструментите са само част от една по–голяма и комплексна система, които която трябва да се вземе предвид при изграждането на вътрешната комуникация. Изключително важно е:

  • да има постоянство при използването на комуникационните канали.
  • да се споделя смислена информация, но да не се лимитира единствено до работни теми.
  • да има ясна и точна комуникация.

Киндрил е най-големият доставчик на услуги, свързани с ИКТ инфраструктура. Компанията обслужва хиляди корпорации в над 60 държави. Киндрил моделира, създава, обслужва и модернизира комплексни, критични информационни системи, на които светът разчита ежедневно. За повече информация посетете www.kyndryl.com.

В момента тече регистрацията за Employer of Choice Awards 2024. Можете да заявите участието си, като изберете от категориите посочени по-долу:

  • Sort by Default Order
    • Default Order
    • Name
    • Price
    • Date
    • Popularity
  • Click to order products ascending
  • Display 9 Products per page
    • 9 Products per page
    • 18 Products per page
    • 27 Products per page
  • CSR активност/програма

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Diversity & Inclusion

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Employer Brand стратегия

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Employer Branding комуникация

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Onboarding програма

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Вътрешна комуникация

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Иновации в подбора

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Лидерство – Индивидуална

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
  • Офис и среда на работа

    390,00 лв. 260,00 лв. ★
    Add to cart Show Details
Page 1 of 212

Pages

  • Anne White
  • EoC Awards
  • EoC Awards 2023 Application form
  • EoC Awards 2024 Application form
  • EoC Awards 2025 Application form
  • EoC FAQ
  • Georgi Malchev
  • Modiara Kamps
  • Pinnar Akkaya
  • Rada Yosifova
  • Softwaregroup winners 2021
  • Адам Макинон
  • Алберто Плац
  • Александра Станку
  • Али Аяз
  • Бенджамин Барджеци
  • Блог
  • Включи се 2022
  • Георги Георгиев
  • Давид Зигнер
  • Джонатан Бати, IBM
  • Думитрита Генчу, Румъния
  • Елица Георгиева
  • Еугенио Виламизар
  • Жури
  • Интервю с Paysafe, победители в две категории, Employer of Choice Awards 2021
  • Категории
  • Катерина Шопова
  • Количка
  • Магазин
  • Мадалина Антои
  • Майя Пейчева-Такева
  • Малик Стийнбринк
  • Мари Ван Дер Тогт
  • Мария Енева
  • Мая Нинкович
  • Мая Цанкова
  • Мила Вълкова
  • Милен Великов
  • Моят профил
  • Петър Джугански
  • Победители 2020
  • Победители 2021
  • Полина Декова
  • Поръчка
  • Ралица Георгиева
  • Ренита Каспер, Германия
  • Ръководство за кандидатстване
  • Сан Сънер
  • Сандрин Халю
  • Христина Харалампиева

Categories

  • Без категория
  • Новини

Archive

  • юли 2025
  • юли 2024
  • май 2024
  • март 2024
  • февруари 2024
  • януари 2024
  • декември 2023
  • ноември 2023
  • юли 2023
  • юли 2022
  • ноември 2021
  • октомври 2021
  • септември 2021
  • юли 2020
  • юни 2020
  • май 2020

Къде можете да ни откриете?

България
гр. София
бул. България 58
вх. Б, ет. 5

Работно време

Пон. – Пет. : 8:00-19:00
Съб.: затворено
Нд.: затворено

Свържете се с нас:

E-mail: info@tothetop.bg

Tel.: +359 888 031 466

Scroll to top