Reward Getaway е големият победител в категория “Employer Brand стратегия” на Employer of Choice Awards 2023!
Стартираме представянето на победителите от наградите Employer of Choice Awards 2023! Зададохме им няколко въпроса, на които да отговорят по-подробно за проектите – победители. Следващата компания, която спечели награда в Employer of Choice Awards 2023 и ще Ви представим в поредицата е Reward Getaway.
Те грабнаха приз в категорията „Employer Brand стратегия“ след гласуване на служителите. Ето и какво споделиха:
Поздравления за победата в категория “Employer Brand стратегия” на наградите Employer Of Choice за 2023 г. Какво означава тази награда за вас и за вашата компания?
Благодарим на компетентното жури, че ни предостави честта да бъдем носители на тази награда. За нас тя означава много, тъй като вярваме, че в динамиката на модерния корпоративен свят, развиването на добра Employer Brand стратегия е от изключителна важност. Именно поради тази причина се стараем да работим усърдно в тази насока. Сама по себе си наградата е доказателство за самите нас, че вървим в правилната посока, като същата неимоверно ни мотивира да инвестираме дори повече време и усилия в изграждането на добра Employer Brand стратегия си.
Споделете пример за конкретен проект или кампания, която допринесе за по-добро разпознаване и привличане на таланти към вашата компания.
Някои от стъпките, които предприехме бяха да създадем нов кариерен уебсайт, като също така променихме подхода и присъствието си в социалните мрежи. Създадохме и блога Life at RG, от който кандидатите да имат възможността да научат интересни и полезни неща за компанията, като е достъпна и библиотека с полезно съдържание както за кандидатите, така и за нашите настоящи служители, защото вътре поместихме отговори на въпроси, които често получаваме и информация по теми, за които служители поискаха да научат повече. Така през последните 12 месеца успяхме да създадем над 100 интервюта, видеоклипове и инфографики, споделящи историите на нашите служители, а присъствието ни в социалните мрежи нарасна неимоверно, като спечелихме над 5600 нови последователи в Linkedin, а страницата ни се радваше на над 82 966 показвания.
Каква философия стои зад вашата Employer Brand стратегия и как тя се отразява на начина, по който представяте компанията си пред външния свят?
Изходна точка в изграждането на нашата Employer Brand стратегия бе мотото на компанията ни, което е и движеща сила в работата ни, а именно: ‘making the world a better place to work’/“да направим света по-добро място за работа“. Стъпвайки на него ние самите решихме да станем по-добри и така се роди нашата ‘BETTER’ стратегия.
В самото име ние застъпихме философията си, с която се стремим да се представим пред външния свят:
Benefits – Предлагаме разнообразие от социални придобивки независимо къде по света се намират нашите служители.
Equality – Превръщаме Reward Gateway в едно приветливо място за работа, в което всеки да се чувства значим.
Talent – Вярваме в силата на таланта и поради тази причина подкрепяме развитието на служителите и инвестираме в тяхното професионално израстване.
Technology – Използваме собствена технология, която да подпомага както продукта ни, така и нашите служители.
Empathy – Стараем се да бъдем хора – да бъдем открити, да проявяваме разбиране за нуждите на околните и да се подкрепяме взаимно.
Return – В замяна на отдадеността, която получаваме от служителите си, ние се стараем да предлагаме доверие и чрез различни механизми да възнаграждаваме малките победи всеки ден.
Как интегрирате вашата Employer Brand стратегия със служителската култура и корпоративните ценности, за да създадете последователен и автентичен образ на компанията?
В рамките на предходния въпрос успях до голяма степен да застъпя отговора и на настоящия и вярвам, че това се получи до голяма степен поради факта, че философията на нашата Employer Brand стратегия е базирана изцяло на корпоративните ценности на Reward Gateway. Вярвам, че именно това е нещото, което успя да ни отличи от другите участници. Стъпвайки на ‘BETTER’ стратегията си, ние разработихме различни методи, чрез които ежедневно да въздействаме върху служителите си – да ги мотивираме да се развиват и да стават по-добри, но и да успеем да представим ценностите си и пред външния свят.
В момента тече регистрацията за Employer of Choice Awards 2024. Можете да заявите участието си, като изберете от категориите, посочени по-долу: