
Оушън Фу (Китай)
Г-жа Оушън Фу е декан в Employer Branding Institute – Китай, а също и основател на Wild Theory, водещ архитект на работодателска марка в Китай. Работила е в областта на маркетинга за много известни компании както в страната, така и в чужбина, притежавайки дълбоки познания в творческата комуникация и култивирането на марки.
Тя успешно изгражда корпоративната марка на известен местен уебсайт с информация за начина на живот, издигайки присъствието на марката му до нови висоти. Г-жа Фу е един от пионерите в дигиталния маркетинг в Китай, ръководейки екипа си да създаде няколко еталонни проекта в комуникацията на марката.
През 2010 г. г-жа Фу официално навлиза в индустрията за човешки ресурси, въвеждайки свежи маркетингови стратегии в HR сферата, използвайки маркетингово мислене за решаване на проблеми, свързани с човешките ресурси.
Създава първото състезание, базирано на проекти в индустрията, Employer Branding Creativity Awards, като награждава отличаващите се работодатели и установява еталони в индустрията на работодателската марка.
Г-жа Фу също така се ангажира да образова пазара, като разработва рядък курс за работодателската марка в Китай, Employer Brand Management Agile Pracitces. Сътрудничи си с изследователи на глобални работодателски марки, за да изучава тенденциите в индустрията, изграждайки платформа за вътрешен и международен обмен. Тя непрекъснато въвежда най-новите теории и практики на китайския пазар.